DŮLEŽITÉ INFORMACE

TERMÍNY AKCÍ

Všechny akce jsou kvůli koronaviru zrušeny
Sledujte náš Facebook pro aktuální informace.

Dětský kroužek

Probíhá každý pátek od 16 do 17 pro děti od 5 do 7 let, a od 17 do 19 hodin pro děti nad 7 let. Rádi uvidíme i nové tváře. Přijďte se podívat.

Další informace
Stále sbíráme veškerý elektroodpad, pokud nás chcete podpořit tak nám ho můžete nechat u hasičárny. Více informací ZDE

Po domluvě zajistíme na Vaší akci pivo Kozel 10° a 11° za nákupní cenu.

Pokud máte jakékoliv náměty k akcím nebo činnosti, neváhejte a dejte nám je vědět.
NÁVŠTĚVNOST
Návštěvnost měřená od 24.4.2013

TOPlist

Ve dnech 28. - 29.5. jsme vyrazili s mladými hasiči na expedici za pokladem.

Sraz byl v sobotu v 9 hodin ráno u hasičárny. Vydatná přeprška, která začala o půl 9, skončila 10 minut před devátou hodinou. Potom už nám počasí vydrželo celou cestu do Klučanky. Znova zapršelo kolem 4 hodiny, ale to nám už moc nevadilo, protože jsme byli pod střechou. Celou noc potom už bylo krásně.

Od hasičárny jsme vyrazili kolem čtvrt na 10 na šipkovanou za pokladem. Na každém ze 30 stanovišť našly děti nápovědu - indicii - které je všechny společně zavedly k zakopanému pokladu. Každá indicie byla dobře schovaná a pro některé jsme se museli vracet. Prohledávali jsme dutiny stromů, dutiny ve skalách, koukali pod kameny, hledali označené stromy. Trasa vedla ze Žďára po Okružní do skal - od vyhlídky nad Slují Českých bratří jsme slezli kolem Sokola po žebřících pod skály a šli směrem ke Kočičímu hradu. Tady byla krátká pauza a potom jsme pokračovali kolem Triglavu směrem na Klučanku. Procházka skalami měla úspěch, protože tuhle cestu neznal nikdo z dětí. Po dosažení cíle čekal na děti další úkol - rozluštit šifru k zámku, kterým byla truhla uzamčena. Když se jim i toto po hodině úsilí povedlo, vyrazili ji s pomocí buzoly hledat. Hledání trvalo asi půl hodiny, než bylo úspěšné. Následovala drobná korekce výpočtů hesla zámku a poklad byl na světě.

Po objevení pokladu byl oběd a stavění stanů, které všechny zabavilo na poměrně dlouhou dobu.

Zbytek odpoledne jsme vyplnili hrami a střelbou ze vzduchovek. K večeru jsme zatopili oheň a opékali buřty za zvuků kytary. Nakonec nemohla chybět ani stezka odvahy. Celé odpoledne se každý chlubil, že půjde sám a že to nic není. Ale když padla tma, tak bylo všechno jinak. Nakonec se chodilo po dvojicích a se slabou baterkou. Po trase bylo 5 kontrolních bodů s obrázky, které si musel každý zapamatovat. Stezku odvahy zvládli všichni, i když na začátku to tak nevypadalo.

Budíček byl druhý den ráno o půl 8, ale všichni byli vzhůru dříve. Po snídani byla hodina klidu a následovalo balení stanů a úklid tábořiště. V 10 hodin jsme vyrazili na cestu domů, která vedla nejdříve k občerstvení u Malíka, kde si všichni dali nanuk. Potom jsme vyrazili do Horního Labyrintu, který jsme prošli až za Frýdlantskou vyhlídku, kde jsme mezi skalami slezli k Samaritánce. Potom už jsme šli jenom lesem domů a v 1 hodinu jsme byli zpátky u hasičárny.

Fotek moc nemáme, ale o to víc je zážitků !